Press "Enter" to skip to content

Frequently asked questions

bestellingen worden geleverd van maandag tot vrijdag tussen 09.00 en 17.00 uur. Omdat elke bestelling uniek is, zijn de verzendkosten afhankelijk van de grootte, het gewicht en de bestemming van de door u gekozen artikelen. Voor die last-minute aankopen is Express bezorging beschikbaar voor de meeste bestemmingen en levering op dezelfde dag in geselecteerde steden.
 
Ja, dat is ook anoniem voor ons! Uw verklaring bevat een algemene en betekenisloze beschrijving. Er is absoluut niets te herleiden tot wat en waar u hebt besteld.
U kunt gemakkelijk en veilig betalen via Ideal, Paypal of creditcard (Visa, Mastercard en American Express). Al uw betalingsgegevens worden versleuteld en veilig verwerkt.
Niemand kan uit het pakket zien wat erin zit
of waar het vandaan komt.
tijdens het bestelproces. u kunt het pakket ook naar een postkantoor sturen, waar u wilt.

Wij zijn altijd opzoek naar nieuwe mensen die ons team kunnen versterken, en een toegevoegde waren kunnen werven aan ons bedrijf. Stuur een email, naar Info@brameho.nl

Met behulp van het trackingnummer dat aan uw retouretiket is toegewezen, kunt u de voortgang van uw pakket volgen met onze koerier. Zodra uw item is ontvangen en geaccepteerd door onze partner, sturen we u een e-mail om de voltooiing van uw terugbetaling te bevestigen.

Restituties worden uitgegeven via de oorspronkelijke betaalmethode en verschijnen normaal gesproken binnen 10 werkdagen, afhankelijk van de verwerkingstijd van uw betalingsprovider. Om ervoor te zorgen dat uw geld zo snel mogelijk wordt terugbetaald, moet u ervoor zorgen dat alle artikelen voldoen aan de voorwaarden van ons retour- en terugbetalingsbeleid.

We zijn altijd op zoek naar merken die positief denken en dezelfde missie hebben als wij om duurzamere luxe mode te realiseren. Als er een merk is dat we misschien hebben gemist, willen we erover horen! Neem contact op
Omdat uw aankoop snel klaar is voor verzending, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice om een ​​bestelling te annuleren of te wijzigen. Helaas kunnen we geen artikelen toevoegen aan een bestaande bestelling, maar we nodigen u uit om een ​​nieuwe bestelling te plaatsen voor extra artikelen
Onze vriendelijke klantenservice adviseurs helpen u graag bij het telefonisch plaatsen van uw bestelling.